Search
Directions

Restar

Overview
Menu
Photos
87
Reviews
609
Features
Similar places
Rating 4.9
1034 ratings
Rate this place

609 reviews

By default
Т
Тимур Сергеевич
Level 5 Local Expert
September 23, 2024
It's very tasty, we always order, especially you need to try a sushi burger!!! But at the end of the shift, they always deprive you of napkins, a trifle, and it's not nice when you're not at home... The usual burgers began to spoil the cutlets, then undercooked, then with a smell. The conclusion is that after 21.00 it is better not to order, as well as the best kitchen with delivery in Gomel!
See original · Русский
1
К
Кот Обормот
Level 3 Local Expert
November 1, 2023
It is difficult to imagine such a thin slice of fish. As if they wanted to stretch the last package of fish for 10 sets. Naturally, the taste is just no. They didn't put soy sticks either. Instead of baked, the usual ones were brought. The mess is shorter. 0 out of 10 I will never order again. The ruiner has finally come to a normal retailer.
See original · Русский
3
1
R
rataryi 3045
Level 4 Local Expert
August 25, 2025
The coffee is very tasty Bombastic shawarma perfect service , I recommend it to everyone
See original · Русский
Л
Людмила Чиж
Level 3 Local Expert
January 4, 2024
My son ordered a pizza with mushrooms today, home delivery. I ate a piece, I couldn't do it anymore:if you can still eat the dough, then the mushrooms that have already been eaten have been used in the filling, the taste of stale champignons.I called on the phone, the receptionist contacted the cook. He said that the mushrooms were brought fresh yesterday, maybe I didn't like the mushroom sauce. I mean, you didn't like the sauce? I am a hostess with 30 years of experience! I know what a stale mushroom cooked in the oven looks like on a dough!!! So the sauce is weird? I do not recommend the pizza of this institution
See original · Русский
3
Tim Bondarev
Level 3 Local Expert
November 16, 2024
It was very good and delicious, but when there was apparently a large flow of orders, the guys decided to "freebie" and do it quickly and poorly, as they say, "just give it away"!!! And this is the worst thing that can happen for a restaurant/cafe. I'm telling you this as the manager of the most popular fast food restaurant in the world!!! And they don't even admit their guilt, and refer to the illustrative nature of the picture! Shame on you!!! They deteriorated in the pursuit of money, not quality! Expectation, reality, as they say
See original · Русский
1
Тома
Level 4 Local Expert
October 18, 2024
The food is not bad if you pick it up yourself. If it's a delivery, then ruin your evening. Order in 2 hours and wait for another 2 hours. If they had warned in advance, they would have refused right away
See original · Русский
1
Rishka
Level 6 Local Expert
April 2, 2024
We ordered a shawarma. We took a restar grill, and instead of the declared pork, there was ham and pita bread twisted into 100,500 layers, which made the shawarma thin and long, you can hardly chew pita bread. We are very disappointed. Eh
See original · Русский
П
павел орешкин
Level 3 Local Expert
March 31, 2024
Negative reviews are removed from the application itself. Of the cons : 1) cold pita bread, not even warm 2) rubber pita bread (not fresh or because it is cold) 3) there is no sauce at all, it is impossible to eat in dry water In general, shawarma ranks 1st among the worst shawarma in the city of Gomel
See original · Русский
1
Андрей Дударев
Level 2 Local Expert
December 7, 2024
A great place to take shawarma here all the time. They cook delicious and fast, I recommend this place to everyone.
See original · Русский
1
1
Т
Татьяна п.
Level 3 Local Expert
November 12, 2023
Hello! We ordered shawarma and sushi today. The delivery took 2 hours! The shawarma is just in a terrible state... Lavash turned into dough... I understand everything, situations can be different, but how can a buyer bring this??? I would like a more human attitude. The sediment remained as unpleasant as possible.
See original · Русский
3
1
Лариса Калужникова
Level 10 Local Expert
January 5, 2023
Very tasty chebureks, my favorite with red fish and cheese. They cook quickly, serve politely. However, I take it to take away, because the tables are only outside, and it's cold in winter.
See original · Русский
3
Show business's response
Д
Дарья Радюк
Level 4 Local Expert
June 11, 2025
Delicious food and courteous staff. I have lunch here every day.
See original · Русский
Д
Дмитрий
Level 3 Local Expert
April 27, 2025
Excellent service, pleasant staff, very tasty. I liked everything
See original · Русский
2
Марина
Level 7 Local Expert
October 28, 2023
Good evening! we bought a promo code on cream, and we'll spend the money that won't be returned to us We called to order a combo of pizzas, waited a long time for the operator's response (Saturday, we understand), at first we were told to wait two hours or more, then we were asked for a payment method, we answered with a card, to which there was an answer - can you find cash?, we said that we only have a card, we were answered, - well, you will wait longer for a courier with a terminal if you have a card. Perhaps there will be no terminal at all, and you will have to transfer money to the courier's card. And who will pay the commission? To which we were answered, "Do you not have an alphabank card?" They said no, as a result, they canceled the order, in view of the circumventions of this organization of taxation, and such an attitude. We have decided to file a complaint with the IMNS of Gomel against this organization.
See original · Русский
1
1
А
Анастасия Бирилло
Level 6 Local Expert
November 1, 2023
I made a pre-order for an hour and a half for pickup. Not only did I have to wait another 20 minutes, they explained that I was redoing the pizza. So the dough is half-baked, and there is little filling.
See original · Русский
1
2
Н
Наталья Ивановна
Level 4 Local Expert
April 13, 2024
We just bought two chebureks with beef - 5.5 rubles were given for the dough in oil, there is minced meat, well, just a quarter of the cheburek itself. It's sooo insulting, a purely thin dough in butter and a boat of minced meat, ugh. I'm not going here anymore, the cook was a girl
See original · Русский
motorhead
Level 17 Local Expert
March 6
We ordered about 10 pizzas on March 6, 26. we are still waiting. the workers are not Prof. suitable. qualifications are below the baseboard. they picked up on the announcement from the post. it's scary to imagine how and from what pizzas are made. I will write a petition to send a commission from SanPiN to this organization.
See original · Русский
1
1
В
Вероника Яскевич
Level 10 Local Expert
May 9, 2023
We ordered food pickup, before that we took it at the Restar cafe itself, it seemed like the food was delicious. We cooked on time, but the food was disappointing ( Shawarma-there are few fillings and one twisted pita bread, pizza is the same, sushi rice is like paste, I have not tasted such delicious ones yet. The prices are reasonable, but the quality is not very good.
See original · Русский
1
Show business's response
Н
Не Скажу
Level 6 Local Expert
May 29, 2024
Job evaluation for 2. They take orders without confidence that they will fulfill them. The order is ready in 20-25 minutes maximum. In reality, the offer will be canceled in half an hour. They do not bring it as compensation. They don't take you to the right location. The result is 54 minutes of waiting and understanding that the organization of work with clients.
See original · Русский
1
В
Виктория Гаджиибрагимова
Level 3 Local Expert
December 13, 2023
We ordered pizza and sharma , it 's the most disgusting food . The pizza is burnt, all soaked and cold, although we made a pre-order. The shawarma was dangling in my hand, it was all falling apart, it was also all soaked and the pita bread was rubber.
See original · Русский
1
4
Антон Шаньков
Level 16 Local Expert
October 4, 2025
It's a great place. There are many different promotions. Delicious pizza.
See original · Русский
И
Иван Роговцев
Level 6 Local Expert
April 2, 2025
Delicious food, made from high-quality products, with a fairly fast waiting time.
See original · Русский
1
Максим Афанасьев
Level 7 Local Expert
February 5, 2025
Only the packaging is beautiful. Instead of sauce, only mayonnaise. It feels like the ingredients are fresh, but there aren't many of them. I think it depends on the shift, we bought it on 05.02. It's a pity that there is an approach (thermal packaging and a craft package), but it's poorly cooked.
See original · Русский
1
А
Александр Черняков
Level 4 Local Expert
February 1
I ordered for pickup, not only that all the lunch cold borscht and the second, they did not put an edible plate that weighs 500 grams and was packed so that there was nothing to check, they threw it like in a bag of potatoes.The first time I ordered delivery, I had a negative experience, I ordered for pickup, and they finished me off.But the most important thing is the taste, the taste of food at such a level that you are likely to undereat every dish, and your faithful servant Misha Kartoshkin advertised you for all the money he paid, a real puppeteer of the Restart puppet theater. A business like yours treats its guest like pigs, whether for taste or service, such a Titanic should lie at the bottom!
See original · Русский
1
Андрей Кравченко
Level 7 Local Expert
April 4, 2025
I often order delivery from them. Very tasty and not expensive. A wide variety of dishes and delivered quickly. I'm satisfied, thank you.
See original · Русский
1
В
Виктория С.
Level 3 Local Expert
April 28, 2025
I really love this place. The food is delicious, there are often interesting novelties and practical jokes!
See original · Русский
А
Артем А.
Level 3 Local Expert
January 2
The sushi burger.. Fat pours out of buckets. The ingredients seemed to have been stuffed with a finger at random. It's not delicious.
See original · Русский
Вячеслав Сухоцкий
Level 3 Local Expert
June 4
The best place for vegetarians. There is almost no meat in the shawarma, instead of sauce there is slush, and there is a lot of cabbage.
See original · Русский
Дмитрий Колосов
Level 3 Local Expert
May 12
Very tasty food, thanks for the promise , they didn't give me potatoes ;( I'm upset.
See original · Русский
Николай Буйновский
Level 4 Local Expert
January 20, 2025
Ordered on 01/20/2025. Two servings of shish kebab and salad. They were supposed to arrive at 11:30 a.m. They arrived an hour later. Everything was already cold. There should have been a change of 11 rubles from 50 rubles. The courier put 10 in his hands and ran away. Oh well.🙂
See original · Русский
2
Ярик М.
Level 5 Local Expert
August 5, 2025
I ordered cream soup, but in the end, some kind of stew arrived. It's not the first time this has happened. The most important thing is to generate a beautiful image in AI, and the rest is no longer important.
See original · Русский
2
Никита Гарунов
Level 3 Local Expert
June 14, 2025
Hello. The food is actually not very good, but you can eat. The staff is normal.
See original · Русский
1
Ирина К.
Level 4 Local Expert
January 27, 2025
The delivery was delayed by 40 minutes. Despite the fact that the order was made in advance for a fixed time. When trying to contact the restaurant, the line was unavailable for 20 minutes at all. It was only half an hour later that I managed to establish contact with the administrator.
See original · Русский
2
Ivan Sidzkov
Level 3 Local Expert
November 15, 2025
The food is delicious, pleasant conditions for consumption. The staff is nice!
See original · Русский
Катя Пчела
Level 2 Local Expert
February 14, 2025
Great place! Excellent service! They cook fast and delicious! Good luck with your work!
See original · Русский
1
2
никита никита
Level 2 Local Expert
September 30
of the pros, it's a nice price and very tasty. Of the cons, there are no cons
See original
Николай
Level 13 Local Expert
November 25, 2023
Sushi baked is very tasty, shawarma is not bad, but it can be seen depending on which cook does or the mood of the cook depends... Pizzas are so-so... I haven't tried the rest.
See original · Русский
И
ирина Михальченко
Level 3 Local Expert
January 2, 2025
Great service! Very tasty and fast, and most importantly high-quality products
See original · Русский
1
Сергей
Level 17 Local Expert
January 11, 2025
Excellent food delivery, one of the most delicious menus in the city. I've been eating here for years, the staff is responsive and courteous, I liked everything. Recommend 👍
See original · Русский
Татьяна Свириденко
Level 8 Local Expert
October 5, 2024
It's a great place. Delicious food. Great pizzas, chebureks. The French fries are great. Great girls.
See original · Русский
1
8
821059 Усова
Level 2 Local Expert
January 28, 2025
Always very tasty, fast Convenient location Polite staff
See original · Русский
1
2
М
Максим Тювиков
Level 3 Local Expert
February 22
Rude attitude from the girl who takes orders. 02/21/2026 we received a call, made an order, and received a reply. When we arrived, we were told that there was no such order! The girl who took our order , instead of apologizing , started being rude and saying that it was our problem .
See original · Русский
1
К
Ксения Герра
Level 2 Local Expert
December 17, 2023
We ordered shawarma, mushroom and cheese with nuggets. Disgusting, terrible, words are not enough! The shawarma is fried in oil, breaks with a slight movement of the hand, terribly wet, a lot of sauce, mushrooms for 430g only 4 pieces!!! The meat is not only huge pieces, but also tasteless-rubbery. We strongly advise against it.
See original · Русский
1
Никита Миронюк
Level 4 Local Expert
May 13, 2025
It's a good place, they give out orders quickly and, most importantly, it's delicious. The most delicious shawarma there is
See original · Русский
S
skairos2017
Level 3 Local Expert
October 4, 2024
We order at work on a regular basis. With regard to the preparation itself, there are practically no questions. But the delivery was never delivered on time, always 30-40 minutes later or earlier. And most importantly, the labeling of the product is constantly confused (which cheburek and which shawarma). In general, the service is disgusting.
See original · Русский
4
Евгений
Level 10 Local Expert
June 19, 2025
My daughter liked Philadelphia. 5ka is more likely in advance - a promising place.
See original · Русский
1
Е
Евгения Шарлова
Level 2 Local Expert
March 27
It's not the first time we've taken it, everything is super as always) Excellent pizza, with a good and juicy filling, in general, we advise you to come, you won't regret it, and potatoes are rarely good anywhere, everything is fine here)
See original · Русский
1
Марк
Level 4 Local Expert
September 25, 2023
The most delicious pizza we've tried! About the correspondence of the appearance in the picture and in real life, I am generally silent. Raw dough, pieces of "ham" (it cannot be called that, sausage at most) smell very bad, let's hope that there will be no consequences in the form of poisoning! They mastered only half because they were very hungry. Very upset, the money spent is fivefold sorry…
See original · Русский
2
И
Ирина Д.
Level 3 Local Expert
January 3, 2025
We took the pizza very much, the menu is varied. Chebureks are decent.
See original · Русский
С
Сергей Минов
Level 6 Local Expert
June 1, 2025
The new place is great, it looks nice. I can't say anything about the food, since I was waiting for an order for a movie from old age. Please arrange this moment somehow
See original · Русский
  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
  8. 8
  9. 9
  10. 10